Apsisprendę dirbti su „INDEX“, Jūs iš karto pastebėsite privalumus. Įmonės darbuotojai visada įdėmiai išklausys Jūsų problemas ir tik įsigilinę pradės jas spręsti. Įmonėje dirba tikri savo srities specialistai. Jūs gausite profesionalią pagalbą bei konsultacijas. Mes siekiame konkrečių ir realių tikslų, o savo žiniomis bei patirtimi visada pasidaliname su savo klientu. Tik išklausę kliento pageidavimus ir įsigilinę į kliento veiklą, pradedame darbą su konkrečiu projektu. Pirmiausia bandome atsakyti į klausimus: „Kas tiksliai reikalinga ir kur tai bus naudojama?“ Bandoma klientui išaiškinti, ko jis gali tikėtis iš vienos ar kitos įrangos, vieno ar kito sprendimo, už ką jis mokės pinigus, kokia ekonominė nauda. Esame įsitikinę, kad dalinimasis žiniomis ir patirtimi yra teisinga kryptis dirbant su savo klientais. Tai leidžia išvengti - klaidų, užtikrina efektyvius ir gerus rezultatus per trumpiausią laiką. Neįkainuojamą patirtį dirbant su šaldymo, kondicionavimo ar prekybine įranga įgyjome bendradarbiaudami su pirmaujančiomis užsienio kompanijomis.
Pagrindiniai mūsų darbo etapai:
Problemos išanalizavimas ir užduoties iškėlimas
Šiame etape mes išanalizuojame užduotis, kurias yra iškėlęs klientas. Išklausome kliento norus bei pageidavimus, reikalavimus, kad vėliau galėtume tiksliai žinoti, kokią įrangą ir kokias paslaugas pasiūlyti.
Biudžeto ir įvykdymo terminų įvertinimas – pasiūlymo parengimas
Apdorojus gautą informaciją iš kliento, suformuojamas komercinis pasiūlymas. Kadangi mes jau žinome, ko pageidauja klientas, pateikiame jam pasiūlymą nurodydami tikslius siūlomos įrangos parametrus, sumontavimo, pristatymo terminus bei atsiskaitymo sąlygas, kurios kiekvienam klientui individualios.
Sutarties pasirašymas
Sutarus dėl pasiūlytos įrangos bei sąlygų, nurodytų komerciniame pasiūlyme, mes pasirašome sutartį ir pradedame projekto realizavimą.
Projekto realizavimas
Prasideda kruopštus ir atsakingas darbas. Pradedant nuo įrangos užsakymo, pristatymo, sumontavimo ir baigiant įrangos paleidimu ir paruošimu darbui. Tai pakankamai sudėtingas ir atsakingas procesas, kurio metu pastoviai yra palaikomas atgalinis ryšis su klientu. Realizuojant bet kokio sudėtingumo projektą, visada yra bendraujama su klientu, išklausomos pastabos, pageidavimai darbų eigoje. Glaudžiai bendraujant ir diskutuojant, pasiekiamas geresnis galutinis rezultatas. Rezultatas – patenkintas ir nenuviltas klientas.
Projekto pridavimas
Tai abiem pusėm turbūt maloniausia dalis. Klientas patenkintas, kad pagaliau gavo tą, ką norėjo, o mes, kad galėjome padėti dar vienam mūsų klientui. Įranga paleidžiama, išbandoma ir perduodama klientui. Kliento atstovas apmokomas kaip teisingai reikia prižiūrėti ir eksploatuoti įrangą, pateikiamos instrukcijos ir rekomendacijos. Projekto pridavimas įforminamas priėmimo-perdavimo aktu.
Ryšio palaikymas
Pridavus ir paleidus įrangą klientas, nepamirštamas. Jis, konsultuojamas telefonu, o reikalui esant atvykstama į vietą, kad padėtume atsakyti į iškilusius klausimus, paaiškinti vartojimo ypatumus. Atsiradus gedimams, kurių klientas negali pats pašalinti, suteikiama skubi pagalba. Klientas mums svarbiausias.
Pradėkime? Su nekantrumu laukiame Jūsų skambučio